Bliv medlem

Voksne

Ønsker du at blive medlem i Vejle Kajak Klub?

Har du et gyldigt IPP2 bevis kan du blive medlem med det samme, ellers skal du på kursus.

For at bliver frigivet gælder Sikkerhedsregler §4.2

Frigivelse i bådtype giver kun ret til roning i pågældende bådtype eller balancemæssigt lettere type.
En roer er frigivet i en bådtype når vedkommende er certificeret på IPP 2-niveau i den pågældende bådtype, dvs. har bestået klubbens frigivelsesprøver eller er frigivet i en anden klub.

•  har roet minimum 100 km
  • er fyldt 18 år
  • har aflagt klubbens svømmeprøve på 600 m
  • har gennemgået klubbens sikkerhedsbestemmelser med en instruktør
  • instruktørerne vurderer, at roeren kan tage vare på sig selv og opføre sig forsvarligt på vandet

Denne blanket skal alle udfylde ved indmeldelse (du skal have en gyldig e-mail adresse) ellers kontakt kasseren (Om Klubben -> Bestyrelsen).

Meld dig på voksenholdet

Ungdom

Er du mellem 10 og 18 år, og har du lyst til at ro kajak, så tag fat i ungdomstræner Stine Rasmussen (3037 4554) og aftal nærmere i forhold til prøvetræning.

Indmeldelse sker ved at trykke på linket herunder og udfylde blanketten, hvorefter du vil blive kontaktet af vores kasserer med oplysning om kontingentsatsen (afhænger af, hvor fremskreden sæsonen er), samt hvilket kontonummer kontingentet kan indbetales på.

Se yderligere info under ungdomsafdelingen.

Meld dig på ungdomsholdet

Bliv passivt medlem

Hvis du gerne vil støtte klubben via et passivt medlemsskab, så klik på knappen nedenfor til at melde dig ind. Du er altid velkommen til en kop kaffe.

Bliv passivt medlem

Bliv 'Social' medlem

Deltag i alt det sociale, såsom alle aktiviteter, svømning, gymnastik og løbehandicap. Har du et enkelt eller familiemedlemskab er dette ikke nødvendig.

Bliv social medlem

Kajakkursus

Voksne

Ønsker du at blive medlem i Vejle Kajak Klub og har du ikke et gyldigt IPP2 bevis, kan du deltage i vores Begynderkursus.

Kurset bliver afholdt i Turkajak

Tilmelding åbner 17 marts kl 18.00 (Betaling ved tilmelding)

Vi er næsten hel klar med Kurset 2024. Datoer er her på hjemmesiden.

Program indhold og tidspunkter samt aktiviteter findes under udvalg - Begynderkursusudvalg  https://www.vejlekajakklub.dk/kursus-udvalget